Švédská společnost Volvo a divize Polestar si připravili novou speciální edici ostrých modelů S60 a V60 Polestar, na jejichž úpravách se podílel i závodní jezdec Scott McLaughlin.
Jak název napovídá, edice ponese označení Scott McLaughlin Edition a dostane lehce agresivnější body kit karoserie, jiné boční prahy, černá kola z lehkých slitin a černou mřížku chladiče.
Model má také individuálně číslované plaketky a logo edice je všité do opěrek hlavy, nechybí ani podpis jezdce McLaughlin. Každý kupující rovněž obdrží exkluzivní pozvánku na jízdy, kde je McLaughlin naučí, jak "správně řídit" své nové Volvo.
Stejně jako standardní model, je i edice Scott McLaughlin vybavena přeplňovaným 3,0-litrovým šestiválcovým motorem, který poskytne výkon 350 koní a 500 Nm točivého momentu. Motor je napojen na šestistupňovou automatickou převodovku a systém pohonu všech kol.
To celkově umožňuje, aby verze S60 Polestar zrychlila z 0-100km/h za 4,9 sekundy a rozjela se až na elektronicky omezenou maximální rychlost 250 km / h. Na závěr je také vhodné zmínit, že celá produkce bude omezena na 10 kusů, takže je dost možné, že už dnes jsou všechna auta dopředu rezervována.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.