Nissan včera v předpremiéře uvedl novou edici velkého sedanu Maxima. Ta nese označení SR Midnight a ukáže se veřejnosti tento víkend v Los Angeles na výstavě BET Experience.
Zcela nový model Maxima nabízí jedinečný profil karoserie a snaží se co nejvíc vyniknout mezi ostatními čtyřdveřovými sedany konkurenčních značek. Edice Midnight se zaměřuje na černé téma, takže vůz nese exkluzivní černý lak karoserie, černý sportovní zadní spoiler a zadní difuzor.
Dalším prvky, které vůz vizuálně odliší, jsou černá 19-palcová slitinová kola. V kabině se naopak v základu objeví dekory v imitaci dřeva a kožené sedačky kombinující s Alcantarou. Samozřejmostí jsou i loga edice na prahových lištách.
Nissan Maxima SR Midnight bude poháněno standardním 3,5-litrovým motorem V6, jenž vypodukuje 300 koní a 353 Nm točivého momentu. Výkon jde na přední kola skrze automatickou převodovku se 6. stupni.
Do prodeje má vůz vstoupit letos v létě a na trhu v USA má jeho cena činit 32.410 dolarů.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.