Nissan včera v předpremiéře uvedl novou edici velkého sedanu Maxima. Ta nese označení SR Midnight a ukáže se veřejnosti tento víkend v Los Angeles na výstavě BET Experience.
Zcela nový model Maxima nabízí jedinečný profil karoserie a snaží se co nejvíc vyniknout mezi ostatními čtyřdveřovými sedany konkurenčních značek. Edice Midnight se zaměřuje na černé téma, takže vůz nese exkluzivní černý lak karoserie, černý sportovní zadní spoiler a zadní difuzor.
Dalším prvky, které vůz vizuálně odliší, jsou černá 19-palcová slitinová kola. V kabině se naopak v základu objeví dekory v imitaci dřeva a kožené sedačky kombinující s Alcantarou. Samozřejmostí jsou i loga edice na prahových lištách.
Nissan Maxima SR Midnight bude poháněno standardním 3,5-litrovým motorem V6, jenž vypodukuje 300 koní a 353 Nm točivého momentu. Výkon jde na přední kola skrze automatickou převodovku se 6. stupni.
Do prodeje má vůz vstoupit letos v létě a na trhu v USA má jeho cena činit 32.410 dolarů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?