Nissan včera v předpremiéře uvedl novou edici velkého sedanu Maxima. Ta nese označení SR Midnight a ukáže se veřejnosti tento víkend v Los Angeles na výstavě BET Experience.
Zcela nový model Maxima nabízí jedinečný profil karoserie a snaží se co nejvíc vyniknout mezi ostatními čtyřdveřovými sedany konkurenčních značek. Edice Midnight se zaměřuje na černé téma, takže vůz nese exkluzivní černý lak karoserie, černý sportovní zadní spoiler a zadní difuzor.
Dalším prvky, které vůz vizuálně odliší, jsou černá 19-palcová slitinová kola. V kabině se naopak v základu objeví dekory v imitaci dřeva a kožené sedačky kombinující s Alcantarou. Samozřejmostí jsou i loga edice na prahových lištách.
Nissan Maxima SR Midnight bude poháněno standardním 3,5-litrovým motorem V6, jenž vypodukuje 300 koní a 353 Nm točivého momentu. Výkon jde na přední kola skrze automatickou převodovku se 6. stupni.
Do prodeje má vůz vstoupit letos v létě a na trhu v USA má jeho cena činit 32.410 dolarů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.