Při prvním pohledu vám dojde, že na exteriéru vozu prakticky nedošlo k žádným změnám. Tedy vlastně došlo, ale jedná se pouze o drobné kosmetické úpravy a není se čemu divit. Proč přeci něco měnit, když to stále vypadá skvěle.
Zato v interiéru již nastaly mnohem výraznější změny. Za zmínku stojí nové použité materiály a dekory, jako je například chromovaný proužek kolem výdechů klimatizace a panelu přístrojů. Sice je to na první pohled drobná změna, ale vůz na vás působí najednou mnohem hodnotněji. Určitě si také všimnete asimetrických tvarů, které veškeré ovládací prvky centralizují směrem k řidiči.
Největší novinky se ale udály v použité technice. Vůz je nyní dostupný se zcela novým tříválcovým motorem 1.0 T-GDI, který produkuje výkon 120 koňských sil. V nabídce zůstává i nadále oblíbené motory 1.6 CRDI, 1.6 GDI a 1.4 MPI.
Nejsilnější model vybavený motorem 1.6 CRDI může být navíc vybaven i zcela novou dvouspojkovou, sedmistupňovou převodovkou.
Změnám neunikla ani ostrá verze GT. Ta je nyní dle slov tvůrců mnohem dynamičtější. Verze s motorem 1.6 T-GDI je navíc vybavena zvukovým generátorem, který má řidiči přinést kvalitnější řidičský zážitek.