Švýcarsko je neutrální a do značné míry i dosti konzervativní země. To samé se dá říci i o jeho obyvatelích. Jenže jak se říká výjimka potvrzuje pravidlo a i zde jednu takovou výjimku můžeme naleznout. Zaměstnanci tuningové společnosti Mansory jsou totiž všelico, jen ne konzervativní a jejich poslední výtvor to jen potvrzuje. Jedná se o úpravu Porsche Cayenne Turbo a Cayenne Turbo S. Extrémní úpravy designu a různé brutální body kity nás od Mansory již nepřekvapí. To se ale nedá říci o kiu určený pro zvýšení výkonu vozu. Jedná se totiž jen o titěrnou krabičku, která dovede neuvěřitelné zázraky. Díky přepracování softwaru dokázala společnost Mansory z motoru Cayenne Turbo vymáčknout až 570 koní, což je o 50 více než standardní verze. U Cayenne Turbo S s powerboxem dosahuje výkonu až 620 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.