Švýcarsko je neutrální a do značné míry i dosti konzervativní země. To samé se dá říci i o jeho obyvatelích. Jenže jak se říká výjimka potvrzuje pravidlo a i zde jednu takovou výjimku můžeme naleznout. Zaměstnanci tuningové společnosti Mansory jsou totiž všelico, jen ne konzervativní a jejich poslední výtvor to jen potvrzuje. Jedná se o úpravu Porsche Cayenne Turbo a Cayenne Turbo S. Extrémní úpravy designu a různé brutální body kity nás od Mansory již nepřekvapí. To se ale nedá říci o kiu určený pro zvýšení výkonu vozu. Jedná se totiž jen o titěrnou krabičku, která dovede neuvěřitelné zázraky. Díky přepracování softwaru dokázala společnost Mansory z motoru Cayenne Turbo vymáčknout až 570 koní, což je o 50 více než standardní verze. U Cayenne Turbo S s powerboxem dosahuje výkonu až 620 koní.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?