Třetí generace populárního Mercedesu-Benz CLS se konečně objevila na první realistické fotografii od umělce se jménem Remco Meulendijk alias RM Design.
Nové CLS bude zřejmě vycházet z příští generace sedanu E-Class a ve výsledku by mohl být přejmenován na CLE. Pokud bychom měli používat nové pojmenování a implementování současného designového jazyka Mercedesu, pak nám vznikne právě něco podobného, co navrhl RM Design.
Elegantní čtyřdveřového kupé dostalo přední masku podobnou ostrému sourozenci AMG GT3, na karoserii nechybí ani prvky z omlazeného roadsteru SL. Svažující se linie střechy vyzařuje uhlazenost, zatímco zadní část vozu mísí designové prvky z AMG GT a S-Class Coupe.
Zatím je příliš brzo na to, abychom mohli říct, že právě takhle nějak bude nové CLS vypadat. Zatím je jen známo, že výrobní verze spatří světlo světa pravděpodobně až v druhé polovině roku 2017 nebo začátkem roku 2018.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?