Nové Mini Clubman je vlastně v základu kombík klasického hatchmacku od Mini. Oficiálně se představí pravděpodobně na Frakfurtském autosalonu, již nyní si ale můžeme prohlédnout jeho fotografie.
Doby kdy slovo Mini označovalo malé věci jsou již dávno pryč. To je patrné již při prvním pohledu na nové Mini Clubman. Konkrétní rozměry sice ještě vysloveny nebyly, ale předpokládá se, že bude tato novinka rozměrově velice podobná se studií, která byla automobilkou představena v loňském roce. Nový Clubman by měl tedy měřit na délku 4223mm, na šířku 1844 mm a 1450 na výšku.
Podvozkově by měl být tento kombík identický se svými hatchbackovými bratry a motorizace se předpokládá stejný trend.
Po designové stránce vůz navazuje na své kolegy a jediné čím vyčnívá z řady a to doslova je jeho délka, která mně osobně ke slovu Mini vůbec nesedí.
To čím na sebe Clubman jistě upozorní u každého supermarketu je řešení dveří kufru. Ta se skládájí ze dvou protichůdných křídel a Clubman je tak technicky vzato vozem se šesticí dveří.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.