Daimler potvrdil, že se "šílený" Mercedes G500 4x4² opravdu dostane do sériové produkce. Kolik bude stát a kdy se na trhu objeví? Dočtete se v článku.
Není sporu, že na letošním autosalonu v Ženevě bylo rozhodně na co se dívat. Jedním z největších taháků celé akce se stal koncept Mercedes-Benz G500 4x4. Vůz vycházel z šestikolového monstra, Mercedes-Benz G63 AMG 6x6. G500 má ale na rozdíl do G63 zcela konvenční počet náprav a menší motor. To co zůstalo stejné je ale světlá výška vozu, která činí 450 mm. Díky tomu vůz dokáže brodit až do hloubky jednoho metru.Hlavní informací tohoto článku ale je fakt, že automobilový koncern Daimler nedávno potvrdil, že se extrémní Mercedes-Benz G500 4x4 bude skutečně vyrábět.Do prodeje by se tato offroadová bestie se 422 koňmi měla dostat již v prosinci 2015. Základní cena je stanovena 226 100€.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.