Španělské zastoupení značky Audi uvádí na trh speciální variantu ostrého modelu SQ5 TDI.
Stejně jako základ, je i verze Competition poháněna motorem 3,0 TDI, který však dostal do vínku 326 koní a 650 Nm točivého momentu. Standardní SQ5 TDI má přitom jen 313 koní, takže i díky tomu se ostřejší provedení chlubí zrychlením z 0 - 100 km / h za 5,1 sekundy. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km / h a průměrná spotřeba paliva má činit 6,6 l / 100 km.
Pokud jde o design, sportovní SUV nabízí 20-palcová paprsková kola z lehkých slitin, sportovní podvozek, černé střešní ližiny a tónovaná boční skla. Vůz dále přichází s bi-xenonovými světlomety, automatickou klimatizací, informačním systémem se 7-palcovým displejem, sportovními sedadly a parkovacími senzory.
Španělské zastoupení Audi si za přiostřenou SQ5 řekne u svých prodejců o 74.790 eur.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.