Španělské zastoupení značky Audi uvádí na trh speciální variantu ostrého modelu SQ5 TDI.
Stejně jako základ, je i verze Competition poháněna motorem 3,0 TDI, který však dostal do vínku 326 koní a 650 Nm točivého momentu. Standardní SQ5 TDI má přitom jen 313 koní, takže i díky tomu se ostřejší provedení chlubí zrychlením z 0 - 100 km / h za 5,1 sekundy. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km / h a průměrná spotřeba paliva má činit 6,6 l / 100 km.
Pokud jde o design, sportovní SUV nabízí 20-palcová paprsková kola z lehkých slitin, sportovní podvozek, černé střešní ližiny a tónovaná boční skla. Vůz dále přichází s bi-xenonovými světlomety, automatickou klimatizací, informačním systémem se 7-palcovým displejem, sportovními sedadly a parkovacími senzory.
Španělské zastoupení Audi si za přiostřenou SQ5 řekne u svých prodejců o 74.790 eur.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?