Italská automobilka Pagani nedávno oznámila, že výroba jejich modelů se přestěhuje do nové továrny. Ta dokáže vyprodukovat až 300 kusů ročně a tak je v ohrožení dosavadní exkluzivita.
To však neplatí o modelu Huayra, protože u té se neustále objevují nové speciální edice. Tou poslední je nedávno odhalená jednokusová specialita Huyara „Scozia“.
Jak již název napovídá, vůz je na zakázku a putoval do Skotska. Zvenčí ho přitom odlišuje jen odlišná barva laku. Odlišnosti se však najdou až uvnitř, kde se skrývají sedadla čalouněná uprostřed látkou odkazující na tradiční kilt. Použitý vzor látky přitom odkazuje na emblém rodu vlastníka, který má zjevně rád i modrou. V tomto odstínu je totiž vyveden i název vozu na zádi.
Žádné další změny oproti standardu zatím nebyly zveřejněny, jedinou další odlišností jsou snad jen zakázková zavazadla v různých kapsách. Specialitou je pak zmenšenina modelu, který je věrnou kopií originálu. I v jeho kabině tedy najdeme sedadla se skotským kiltem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?