Jméno Dino patřilo jednomu z nejslavnějších modelů, co kdy Ferrari vyrobilo a nyní se toto jméno opět vrátí.
O návratu slavného jména Ferrari Dino se namluvilo a našuškalo víc než dost. Nyní ale sám ředitel Ferrari, Sergio Marchionne, potvrdil v rozhovoru pro britský AutoCar, že název Dino se opravdu vrátí. „Při jednání použití jména Dino, nebyla hlavní otázka jestli, ale kdy.“ řekl Marchionne.
Jméno Dino patřilo jednomu z nejslavnějších Ferrari ze šedesátých a sedmdesátých let využívající motory V8 a V6.
Nové Dino bude navazovat na svého předchůdce. Bude se jednat o pravý, italský sporťák s motorem uprostřed. Tím bude dvojitě přeplňovaná „vé šestka“. I přesto bude cena na stejné úrovni, jako u nejlevnějšího modelu v portfoliu Ferrari – California T.
Samotný název Dino byl poprvé použit v roce 1966. Vůz byl pojmenován po starším synu Enza Ferrariho, který zemřel v 24 letech v důsledku svalové dystrofie.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.