Automobilka, která se proslavila lehkými, dvoumístnými, z plastu vyrobenými sporťáky se vrací po dlouhých deseti letech na scénu!
Dlouhý deset let spala britská společnost TVR zimním spánkem. To ale jen z našeho pohledu. Z pohledu samotné automobilky to bylo 10 let boje o život. Naštěstí vše dobře dopadlo a my se můžeme těšit na novinky, které si pro nás TVR chystá.
Společně s Yamahou a Gordon Murray Design již TVR pracuje na novém sportovním vozem, který bude kompletně, od návrhu až po samotnou realizaci, pocházet z Velké Británie.
Mělo by se jednat o pokračovatele rodu TVR. To znamená dvoumístné kupé se zadním náhonem a vpředu uloženým motorem V8.
Výroba nového modelu se odhaduje na rok 2017. Samotný výrobní proces také stojí za zmínku. Bude se totiž jednat o první automobil, který bude v sériové výrobě využívat systém iStream, který vyvinula společnost Gordona Murrayho.
S využitím této technologie, jejíž základem je trubkový rám doplněný o kompozitovou strukturu, chce TVR do roku 2025 uvést na trh minimálně 4 nové modely.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?