Automobilka, která se proslavila lehkými, dvoumístnými, z plastu vyrobenými sporťáky se vrací po dlouhých deseti letech na scénu!
Dlouhý deset let spala britská společnost TVR zimním spánkem. To ale jen z našeho pohledu. Z pohledu samotné automobilky to bylo 10 let boje o život. Naštěstí vše dobře dopadlo a my se můžeme těšit na novinky, které si pro nás TVR chystá.
Společně s Yamahou a Gordon Murray Design již TVR pracuje na novém sportovním vozem, který bude kompletně, od návrhu až po samotnou realizaci, pocházet z Velké Británie.
Mělo by se jednat o pokračovatele rodu TVR. To znamená dvoumístné kupé se zadním náhonem a vpředu uloženým motorem V8.
Výroba nového modelu se odhaduje na rok 2017. Samotný výrobní proces také stojí za zmínku. Bude se totiž jednat o první automobil, který bude v sériové výrobě využívat systém iStream, který vyvinula společnost Gordona Murrayho.
S využitím této technologie, jejíž základem je trubkový rám doplněný o kompozitovou strukturu, chce TVR do roku 2025 uvést na trh minimálně 4 nové modely.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?