Automobilka, která se proslavila lehkými, dvoumístnými, z plastu vyrobenými sporťáky se vrací po dlouhých deseti letech na scénu!
Dlouhý deset let spala britská společnost TVR zimním spánkem. To ale jen z našeho pohledu. Z pohledu samotné automobilky to bylo 10 let boje o život. Naštěstí vše dobře dopadlo a my se můžeme těšit na novinky, které si pro nás TVR chystá.
Společně s Yamahou a Gordon Murray Design již TVR pracuje na novém sportovním vozem, který bude kompletně, od návrhu až po samotnou realizaci, pocházet z Velké Británie.
Mělo by se jednat o pokračovatele rodu TVR. To znamená dvoumístné kupé se zadním náhonem a vpředu uloženým motorem V8.
Výroba nového modelu se odhaduje na rok 2017. Samotný výrobní proces také stojí za zmínku. Bude se totiž jednat o první automobil, který bude v sériové výrobě využívat systém iStream, který vyvinula společnost Gordona Murrayho.
S využitím této technologie, jejíž základem je trubkový rám doplněný o kompozitovou strukturu, chce TVR do roku 2025 uvést na trh minimálně 4 nové modely.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.