Slavný návrhář se jménem RM Design představil svůj pohled na bližící se facelift Volkswagenu Golf sedmé generace.
Ten má příjít na konci příštího roku a Golf VII přinese drobné vnější změny. Ty se dotknou designu nárazníků a grafiky předních světlometů. Do nabídky se přidají i nové odstíny karoserie, větší nabídka designu litých kol a další menší změny.
Odlišnosti se objeví i v kabině, kde faceliftovaný Golf dostane některé nové funkce. Kompaktní model dostane ve faceliftovaném vydání dotykové technologie, plně digitální sdružený přístroj, velký dotykový displej informačního systému spolu s menším displejem pro ovládání klimatizace.
Co se týče digitálních obrazovek, přístrojová deska bude měřit 12,3-palce, obrazovka informačního systému nabídne uhlopříčku 12,8-palce, zatímco druhá obrazovka dostane velikost 8-palce.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?