Ještě před oficiální premiérou, která proběhne na frankfurtském autosalonu, máme k dispozici podobu 488 GTS.
Nikita Nike, upravil jednu z fotek 488 GTB. Ve směs šlo jen o odebrání střechy a pár dalších retuší. Výsledkem je otevřená verze 488 GTS.
Oficiální zprávy už dříve uváděly informace o tom, že otevřenou verzi 488 GTS uvidíme již v září na autosalonu ve Frankfurtu. První testovací prototypy jsme již mohli vidět v okolí Maranella. A zatím to vypadá tak, že 488 GTS bude mít podobné ovládání střechy jako 458 Spider.
To znamená, že bude mít kovovou skládací střechu s elektrickým ovládáním. Pod kapotou bude pracovat dvojitě přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 3,9 litru. Ten bude poskytovat výkon 670 koní (493 kW) a maximum točivého momentu 760 Nm.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.