Ještě před oficiální premiérou, která proběhne na frankfurtském autosalonu, máme k dispozici podobu 488 GTS.
Nikita Nike, upravil jednu z fotek 488 GTB. Ve směs šlo jen o odebrání střechy a pár dalších retuší. Výsledkem je otevřená verze 488 GTS.
Oficiální zprávy už dříve uváděly informace o tom, že otevřenou verzi 488 GTS uvidíme již v září na autosalonu ve Frankfurtu. První testovací prototypy jsme již mohli vidět v okolí Maranella. A zatím to vypadá tak, že 488 GTS bude mít podobné ovládání střechy jako 458 Spider.
To znamená, že bude mít kovovou skládací střechu s elektrickým ovládáním. Pod kapotou bude pracovat dvojitě přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 3,9 litru. Ten bude poskytovat výkon 670 koní (493 kW) a maximum točivého momentu 760 Nm.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.