Toyota odhaluje novou podobu sedmimístného MVP Verso pro rok 2015. A spoustu doplňkového vybavení.
Japonská Toyota přichází s několika novinka pro rodinný vůz Verso, jako součástí modelového roku 2015.
Určitě si na první pohled všimneme drobných designových změn, to hlavní se ale událo pod kapotou a v interiéru.
Mezi hlavní novinky patří nový agregát, který nyní splňuje emisní normu Euro 6 a spousta nové volitelné výbavy.
Ceny základního modelu při tom zůstávají beze změny. To ovšem neplatí u verze Trend plus. Za cenu pohybující se kolem jednoho milionu korun ale dostanete kožené čalounění, dotykový multimediální systém, zadní kamery, parkovací senzory, dvouzónovou klimatizaci, bluetooth, připojení k internetu výkonné DAP rádio, 17“ litá kola a mnoho dalšího vybavení, které se do vozu, jenž je určen pro delší cesty velkých rodin určitě hodí. Největším lákadlem pak bude vestavěný DVD systém se dvěmi obrazovkami pro zadní sedadla.
Jak jsem již zmiňoval, všechny motory nově splňují emisní normu Euro 6. Na výběr jsou dva benzínové agregáty o objemu 1.6 litru a 1.8 litru a dieslem 1.6.
Pokud Vás zajímá více o designu a výbavě nového Versa doporučuji zhlédnout následující video přimo do výrobce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.