Toyota odhaluje novou podobu sedmimístného MVP Verso pro rok 2015. A spoustu doplňkového vybavení.
Japonská Toyota přichází s několika novinka pro rodinný vůz Verso, jako součástí modelového roku 2015.
Určitě si na první pohled všimneme drobných designových změn, to hlavní se ale událo pod kapotou a v interiéru.
Mezi hlavní novinky patří nový agregát, který nyní splňuje emisní normu Euro 6 a spousta nové volitelné výbavy.
Ceny základního modelu při tom zůstávají beze změny. To ovšem neplatí u verze Trend plus. Za cenu pohybující se kolem jednoho milionu korun ale dostanete kožené čalounění, dotykový multimediální systém, zadní kamery, parkovací senzory, dvouzónovou klimatizaci, bluetooth, připojení k internetu výkonné DAP rádio, 17“ litá kola a mnoho dalšího vybavení, které se do vozu, jenž je určen pro delší cesty velkých rodin určitě hodí. Největším lákadlem pak bude vestavěný DVD systém se dvěmi obrazovkami pro zadní sedadla.
Jak jsem již zmiňoval, všechny motory nově splňují emisní normu Euro 6. Na výběr jsou dva benzínové agregáty o objemu 1.6 litru a 1.8 litru a dieslem 1.6.
Pokud Vás zajímá více o designu a výbavě nového Versa doporučuji zhlédnout následující video přimo do výrobce.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.