Ford představuje pro letošní rok poupravený Mustang a to hned v několik velice lákavých řadách.
Americká legenda na čtyřech kolech. Nenapadá mě žádná vhodnější definice pro vůz, jakým je Ford Mustang. Přeci jen za rodokmen, kterým se může Mustang pyšnit, by se nemusel stydět ani žádný šlechtický rod.
Do tohoto rodokmenu se nyní řadí i nová modelová řada pro letošní rok 2016. Mustang se dočkal několika drobných kosmetických změn. Hlavní novinkou ovšem je návrat paketů California Special Package a Pony Package. Ty navazují na své slavné předky z šedesátých let minulého století.
Skalní fanoušci Mustangů GT jistě ocení i směrovky zasazené přímo do kapoty jako tomu bylo u příplatkové verze vozu z roku 1967.
Kosmetickými změnami ovšem Ford neskončil. K otevřené verzi Mustangu si totiž můžete nyní přiobjednat paket zvaný Performance. Již z názvu vyplývá, že se bude jednat o balíček zaměřený čistě na výkon pro okruhové řádění. Nalezneme v něm vyztužený podvozek, nový zadní stabilizátor, přední tlumiče a masivní brzdy od italského Bremba.
K nám se teprve nyní dostává evropská verze Mustangu 2015. Snad si tato novinka pospíší a budeme ji vídat i na starém kontinentě co nejdříve.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?