Ford představuje pro letošní rok poupravený Mustang a to hned v několik velice lákavých řadách.
Americká legenda na čtyřech kolech. Nenapadá mě žádná vhodnější definice pro vůz, jakým je Ford Mustang. Přeci jen za rodokmen, kterým se může Mustang pyšnit, by se nemusel stydět ani žádný šlechtický rod.
Do tohoto rodokmenu se nyní řadí i nová modelová řada pro letošní rok 2016. Mustang se dočkal několika drobných kosmetických změn. Hlavní novinkou ovšem je návrat paketů California Special Package a Pony Package. Ty navazují na své slavné předky z šedesátých let minulého století.
Skalní fanoušci Mustangů GT jistě ocení i směrovky zasazené přímo do kapoty jako tomu bylo u příplatkové verze vozu z roku 1967.
Kosmetickými změnami ovšem Ford neskončil. K otevřené verzi Mustangu si totiž můžete nyní přiobjednat paket zvaný Performance. Již z názvu vyplývá, že se bude jednat o balíček zaměřený čistě na výkon pro okruhové řádění. Nalezneme v něm vyztužený podvozek, nový zadní stabilizátor, přední tlumiče a masivní brzdy od italského Bremba.
K nám se teprve nyní dostává evropská verze Mustangu 2015. Snad si tato novinka pospíší a budeme ji vídat i na starém kontinentě co nejdříve.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.