Příští generace Volkswagenu Phaeton zatím není potvrzena. Nicméně, vše nasvědčuje tomu, že se jí dočkáme a tento render nám může pomoci si představit, jak by vypadal.
Volkswagen oficiálně nic nepotvrdil, ale zároveň ani nevyvrátil. Logicky ale nová generace může být očekávaná. Odbyt sice není kdo ví jak velký, ale továrna v Německých Drážďanech, kde se vlajková loď ručně vyrábí, stála až moc peněz na to, aby byla jen muzeem.
Po vzoru nového Passatu, by i Phaeton dostal nový design, ve stylu ostrých hran a velmi důmyslných prolisů a tvarů. Stejně tak i ostře řezaná světla s full-LED technologií.
Volkswagen by stále rád konkuroval ostatním luxusním limuzínám. Však Phaeton vznikl jako luxusnější verze Audi A8. I přesto jej zákazníci nedocenili a spíše zavítali do showroomů Mercedesu, Audi či BMW.
To zda dorazí se potvrdí až během tohoto roku, kdy se mají potvrdit spekulace. Snad se dočkáme, protože nový Phaeton bude rozhodně výkladní skříní koncernu VW.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?