Příští generace Volkswagenu Phaeton zatím není potvrzena. Nicméně, vše nasvědčuje tomu, že se jí dočkáme a tento render nám může pomoci si představit, jak by vypadal.
Volkswagen oficiálně nic nepotvrdil, ale zároveň ani nevyvrátil. Logicky ale nová generace může být očekávaná. Odbyt sice není kdo ví jak velký, ale továrna v Německých Drážďanech, kde se vlajková loď ručně vyrábí, stála až moc peněz na to, aby byla jen muzeem.
Po vzoru nového Passatu, by i Phaeton dostal nový design, ve stylu ostrých hran a velmi důmyslných prolisů a tvarů. Stejně tak i ostře řezaná světla s full-LED technologií.
Volkswagen by stále rád konkuroval ostatním luxusním limuzínám. Však Phaeton vznikl jako luxusnější verze Audi A8. I přesto jej zákazníci nedocenili a spíše zavítali do showroomů Mercedesu, Audi či BMW.
To zda dorazí se potvrdí až během tohoto roku, kdy se mají potvrdit spekulace. Snad se dočkáme, protože nový Phaeton bude rozhodně výkladní skříní koncernu VW.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?