Příští generace Volkswagenu Phaeton zatím není potvrzena. Nicméně, vše nasvědčuje tomu, že se jí dočkáme a tento render nám může pomoci si představit, jak by vypadal.
Volkswagen oficiálně nic nepotvrdil, ale zároveň ani nevyvrátil. Logicky ale nová generace může být očekávaná. Odbyt sice není kdo ví jak velký, ale továrna v Německých Drážďanech, kde se vlajková loď ručně vyrábí, stála až moc peněz na to, aby byla jen muzeem.
Po vzoru nového Passatu, by i Phaeton dostal nový design, ve stylu ostrých hran a velmi důmyslných prolisů a tvarů. Stejně tak i ostře řezaná světla s full-LED technologií.
Volkswagen by stále rád konkuroval ostatním luxusním limuzínám. Však Phaeton vznikl jako luxusnější verze Audi A8. I přesto jej zákazníci nedocenili a spíše zavítali do showroomů Mercedesu, Audi či BMW.
To zda dorazí se potvrdí až během tohoto roku, kdy se mají potvrdit spekulace. Snad se dočkáme, protože nový Phaeton bude rozhodně výkladní skříní koncernu VW.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?