Britský výrobce Rolls-Royce uvádí na trh novou edici modelu Phantom s názvem Limelight Collection.
Ta je koncipována pro vybranou skupinu lidí, kteří tráví svůj život na očích veřejnosti a na světové scéně. Sám výrobce jej popisuje jako "konečný společník na cesty", stroj je vybaven speciálními zadními sedadly, která byla úzce vyvinutá s lékařskými odborníky k vytvoření "optimální polohy sedadla, která uvolňují tělo, zatímco vůz je v pohybu."
Interiér nabízí dvě vnitřní barevná schémata a speciální osvětlení. Najdeme zde kontrast barvy plážové mušle s námořnickou modří. Nechybí ani kůže a barevné konstrastní prošívání. Vnější změny jsou omezeny na řadu nových kol s devíti paprsky a novým lakem karoserie Gala s diamantovým motivem.
Rolls-Royce Phantom Limelight Collection bude výrobně omezen na 25 aut a už dnes je možné jej začít objednávat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?