Nissan představil Murano ve verzi Hybrid a hrdě hlásá, že bude mít super zrychlení se spotřebou slabšího dvoulitru.
Nissan se snaží proniknout na Čínský trh. Nyní chce ještě více zintenzivnit svůj boj o tamní zákazníky. I Číňané slyší na slova jako je hybrid, ekologie, nízká spotřeba a emise a to i navzdory, že jejich země je dost znečištěná.
Nicméně, hybridní verze si bere pod kapotu poměrně ostřílenou techniku. Přeplňovaný 2,5 litrový zážehový čtyřválec a elektromotor. Ten bude napájen kompaktní lithium-iontovou baterií.
Celkově má hybridní Murano výkone 186 kW (250 koní) a maximum točivého momentu 330 Nm. To je z dostupných čísel a údajů vše. Ještě doplníme tvrzením od samotného Nissanu, který tvrdí, že Murano Hybrid nabídne vynikající zrychlení se spotřebou čtyřválcového dvoulitru s daleko nižším výkonem.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?