Volkswagen C Coupe GTE koncept - další generace Phaetonu je na světě

ar5, 20. dubna 2015, 09:02 Google+

Volkswagen představil ve světové premiéře koncept C Coupe GTE na výstavě Auto Shanghai 2015 v Číně.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Jedná se o vůz s délkou více než pět metrů, využívá 22-palcová kola a jak je asi patrné, nejnovější koncept od Volkswagenu vlastně představuje novou generaci nepříliš úspěšného Phaetonu. Samotný koncept je 1930 mm široký a má velkorysý 3001 mm rozvor.

Interiér vypadá dokonce o něco lépe než v nejnovější generaci Passatu, využívá digitální přístrojovou desku a velký dotykový displej. Cestující na zadních sedadlech mají vlastní středovou konzolu, ze které budou mít přístup k mnoha funkcím vozu a budu si moci užívat zábavní systém se dvěma obrazovkami.

Koncepct byl představen s plug-in hybridní soustavou zahrnující čtyřválcový motor TSI, který spolupracuje s osmistupňovou automatickou převodovkou, v níž je zakomponován elektromotor. Konvenční motor dává 210 koní, zatímco elektromotor vytváří 124 koní, čímž se koncept C Coupe GTE dostává na kombinovaný výkon 334 koní a 500 Nm točivého momentu.

Automobil má i lithium-iontový akumulátor, který běžně poskytne elektrický dojezd až 50 km, zatímco v hybridním režimu by měl být schopen pokrýt více než 800 km. Volkswagen tvrdí, že koncept spotřebuje jen 2,3 l / 100 km s odpovídajícími emisemi CO2 55 g / km. Stranou nezůstali ani technické údaje, jako je zrychlení z 0-100 km / h za 8,6 sekundy a maximálka 232 km / h.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen C Coupe GTE koncept - další generace Phaetonu je na světě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

Lexus RX350h

TEST Lexus RX350h Luxury – je základní motorizace tou zároveň nejlepší ?

Volkswagen Tiguan

Velké slevy u sedmi nových VW - levnější už to nebude!

Dacia Duster 2024, nejhezčí Dacia všech dob?

Dacia změní image. Bude levnější alternativou k Jeepu. A příjde nový model

Škoda Enyaq Coupé RS iV

Škoda dělá z Čechů hlupáky! Enyaq v Německu koupíte o 190 tisíc levněji, než v Česku, zjistil Hofy

Toyota Mirai poháněná vodíkem na první veřejné tankovací stanici v ČR v Praze na Barrandově

Průlom ve vodíkové technologii? Japonci tvrdí, že ano

Tesla Model S

Elektromobily rychle ztrácejí na hodnotě. Rychleji než tradiční auta

reklama

Doporučujeme

peugeot 208

TEST: Peugeot 208 1,2 e-VTi - hybrid jen na oko

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud