Třetí model od značky BMW se znáčkem " i "se údajně začně prodávat už v roce 2018.
Poslední vydání časopisu AutoBild má totiž k dispozici zprávu, která říká, že se v roce 2018 objeví na trhu nový model i5.Ten bude poháněn plug-in hybridní pohonnou jednotkou podobnou té, která je v hybridní verzi BMW 5 GT. Systém se bude skládat z benzínového motoru s výkonem 218 koní a bude podporován dvěma elektromotory s výkonem 150 a 272 koní.
Celková produkce tedy činí 640 koní, což je jistě víc než dost. Zpráva také říká, že vozidlo použije podvozek z příští generace modelu řady 5. Pokud jde o design, bude BMW i5 sdílet některé prvky designových s blížící se novou sedmičkovou řadou. Samotný automobil pak nabídne zhruba stejnou vnitřní velikost jako aktuální BMW 6 GranCoupe.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.