Nedávno představený McLaren 570S Coupé, dorazí časem i jako otevřená verze Spider, zde je ukázka, jak bude zhruba vypadat.
X-Tomi design, se rozhodl přepracovat nedávno představený McLaren 570S Coupé, do podoby Spider, ta je v tuto chvíli neoficiálně potvrzena. Měla by doplnit nabídku britského McLarenu, který nyní prochází významnou fází, kdy připravuje nové modely pro úspěšnější boj s konkurencí.
Pod kapotou najdeme stejný motor, jako ve verzi kupé. Tedy dvojitě přeplňovaný osmiválec s objemem 3,8 litru. Ten bude naladěný na obdobný výkon, který u verze kupé je 419 kW (570 koní) a 600 Nm točivého momentu.
Domýváme se, že McLaren otevřenou verzi 570S naplánuje na rok 2016 popřípadě 2017. Kromě otevřené 570S se chystají i další novinky, jako třeba „entry“ model, tedy nejlevnější McLaren, který ponese označení 540 C (Club).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.