V rozhovoru Andy Palmer prozradil informace o chystaném Rapide EV.
Při rozhovoru pro Auto Express se ředitel Aston Martin dostal i k informacích ohledně elektrického modelu založeném na modelu Rapide. Andy Palmer, ředitel Aston Martin prozradil, že automobilka v současné době má vývoj elektrického modelu plně rozběhnutý.
Dokonce poskytl pár technických detailů. Například to, že elektromotory budou jak na zadní, tak i přední nápravě a defakto půjde o čtyřkolku. Zároveň oznámil, že můžeme počítat s kombinovaným výkonem až 1000 koní.
V oblasti dojezdu by nový Aston Martin neměl být výrazně pozadu. Na Teslu Model S sice ztrácí, ale 200 km dojezdu není až tak velká tragédie. Cena by měla být poměrně vysoká, zhruba 7,5 milionu korun.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.