V rozhovoru Andy Palmer prozradil informace o chystaném Rapide EV.
Při rozhovoru pro Auto Express se ředitel Aston Martin dostal i k informacích ohledně elektrického modelu založeném na modelu Rapide. Andy Palmer, ředitel Aston Martin prozradil, že automobilka v současné době má vývoj elektrického modelu plně rozběhnutý.
Dokonce poskytl pár technických detailů. Například to, že elektromotory budou jak na zadní, tak i přední nápravě a defakto půjde o čtyřkolku. Zároveň oznámil, že můžeme počítat s kombinovaným výkonem až 1000 koní.
V oblasti dojezdu by nový Aston Martin neměl být výrazně pozadu. Na Teslu Model S sice ztrácí, ale 200 km dojezdu není až tak velká tragédie. Cena by měla být poměrně vysoká, zhruba 7,5 milionu korun.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?