Na plochy autosalonu v New Yorku dorail i britský Land Rover, který zde představil ultra luxusní Range Rover SVAutobiography.
Na svědomí jej má divize JLR a hlavním cílem bylo, nabídnou neskutečnou porci luxusu a výbavy. Automobil tak nese speciální lak karoserie Graphite Atlas a leštěnou chromovanou mřížku chladiče s nápisem "Range Rover". Nechybí výfukový systém se čtyřmi koncovkami a velká litá kola.
Zatímco vnější změny jsou poměrně omezené, kabina dostala elegantní prémiové kožené čalounění, dřevěné obložení a hliníkové akcenty. K dispozici jsou také luxusní zadní vyklápěcí stolky a nebo dokonce malá lednička.
Pokud to není stále dost luxusní, model může být vybaven posuvnou podlahou v zavazadlovém prostoru, kde se nachází hliník a nebo dřevo. K dispozici je také balíček "Event Seating", který přidává kožené potahy Windsor, přičemž kůže je i na dveřích zavazadlového prostoru.
O pohon se stará přeplňovaný 5,0-litrový motor V8, který produkuje 550 koní a 680 nm točivého momentu. To umožňuje Range Roveru s dlouhým rozvorem zrychlit z 0-100 km/h za 5,5 sekundy a rozjet se až na 225 km / h.
V Evropě se do nabídky dostane i verze SDV6 Hybrid nebo provedení s dieselovým motorem SDV8. Nový Range Rover SVAutobiography se začne prodávat letos v létě a cena v Británii začíná na 148.900 librách.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.