Autosalon v New Yorku aktuálně ukazuje ty nejžhavější novinky a jednou z nich je i nové Boxster Spyder.
Zaujmout má hlavně ty, kteří nebyli spokojeni s uzavřeným Boxsterem. Vůz navíc dostal některé prvky z ostré verze Cayman GT4, především nárazníky a unikátní kryt motoru. Model má také lehkou skládací střechu.
Interiér je do značné míry podobný běžnému Boxsteru, ale oproti němu se může pochlubit sportovními sedadly a novým volantem o průměru 360 mm. Návrháři také odstranili rádio a klimatizaci, to vše pro snížení hmotnosti.
O pohon se stará 3,8-litrový šestiválcový motor, který produkuje 375 koní a je napojen na výhradně manuální převodovku se šesti stupni. To umožňuje modelu zrychlení z 0 na 100 km / h za 4,5 sekundy a nejvyšší maximální rychlost 290 km / h. Sportovní ambice jsou zaručeny i díky lepšímu systému řízení, vysoce výkonných brzd z modelu 911 Carrera a sportovnímu podvozku, který snižuje světlou výšku o 20 mm.
Porsche Boxster Spyder se začne prodávat v Německu v červenci a jeho cena začíná na 79,945 Eurech.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.