Dvoulitr, výkon okolo 118 kW a hmotnost lehce přes 1 tunu? To by mohla být zajímavá jízdní dynamika...
Mnoho náznaků, které se ohledně Sandera RS objevily v minulosti, se nyní přetavilo ve skutečnost. Dacia přeci jen uvede na trh sportovní verzi Sandera. Blízký zdroj automobilce to nyní potvrdil. Můžeme se tedy dočkat Sandera a možná i s přízviskem RS.
Pokud si myslíte, že vývoj bude na bedrech Rumunských inženýrů, tak se mýlíte. Celá věc totiž putuje na stoly inženýrů z RenaultSportu. Šéf divize RenaultSport Patrice Ratti dodal, že se o pohon bude starat dosud nevyužitý atmosférický dvoulitr.
Tento agregát by měl být vyladěn na zhruba 118 kW, to ve spojení s hmotností mezi 1 a 1,1 tunou bude znamenat poměrně slibnou jízdní dynamiku.
Na závěr to nejdůležitější. Zřejmě se nebude nabízet pod značkou Dacia. Tudíž pod Renaultem, který jej bude ale prodávat jen v Rusku a Jižní Americe. Evropě se nejspíše vyhne. A není se čemu divit. Však by Sandero RS konkurovalo koním ze stáje Renault, které jsou daleko lepší, ale také výrazně dražší…
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?