Honda sice nedávno představila novou generaci hatchbacku Civic Type R, ale už dnes tady máme premiéru ostrého náčiní v podobě verze pro šampionát British Touring Car Championship (BTCC).
Honda Yuasa Racing používala loni Civic Tourer BTCC a nyní se dolaďují poslední úpravy na jejich novém náčiní v podobě Civicu Type R. Ten bude odhalen v plném rozsahu 24. března v Doningtonu. Auto bylo navrženo a postaveno týmem Team Dynamics z Pershore a je samozřejmě založeno na silniční verzi současného Type R.
Úplně obyčejný Civic to ale není. Pod kapotou pracuje upravený čtyřválec o objemu 2,0 litru o výkonu 310 koní. Závodní verze nabídne výkon 350 koní, zatímco točivý moment zůstává stejný na hodnotě 400 Nm. Kromě navýšení výkonu se přidá závodní body kit, klec, tužší a snížený sportovní podvozek a jiné zadní křídlo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.