Společnost Chevrolet vydala tajemný snímek příští generace malého modelu Spark. Jeho premiéru přitom čekejme letos v dubnu.
Zcela nový Spark byl již před měsícem zachycen na kameru při testovacích jízdách, díky čemuž se povedlo rozeznat, že nabídne evoluční design v porovnání s odcházejícím modelem. Model vyjde na platformě Opelu Karl, ale na rozdíl od něj bude mít kliky zadních dveří umístěny poblíž C sloupků.
Chevrolet nevydal žádné technické specifikace, ale podle dosavadních informací by měl dostat tříválcový 1,0-litrový motor s výkonem 75 koní. Motor spotřebuje jen 4,3 l / 100 km a vypustí emise CO2 ve výši 99 g / km. Sesterský Opel Karl váží 939 kg a je nabízen výhradně s pětistupňovou manuální převodovkou. Přibližně tolik tedy bude vážit i nový Spark.
Vůz má být 3680 mm dlouhý a poskytne 2385 mm dlouhý rozvor. Kapacita zavazdelníku se sklopenými sedadly činí 1000 litrů a z dostupných informací plyne, že výbava Sparku bude celkem bohatá. V ní se objeví například tempomat, vyhřívaná přední sedadla, střešní okno, parkovací asistent, infotainment systém a nebo vyhřívaný volant.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?