Společnost Chevrolet vydala tajemný snímek příští generace malého modelu Spark. Jeho premiéru přitom čekejme letos v dubnu.
Zcela nový Spark byl již před měsícem zachycen na kameru při testovacích jízdách, díky čemuž se povedlo rozeznat, že nabídne evoluční design v porovnání s odcházejícím modelem. Model vyjde na platformě Opelu Karl, ale na rozdíl od něj bude mít kliky zadních dveří umístěny poblíž C sloupků.
Chevrolet nevydal žádné technické specifikace, ale podle dosavadních informací by měl dostat tříválcový 1,0-litrový motor s výkonem 75 koní. Motor spotřebuje jen 4,3 l / 100 km a vypustí emise CO2 ve výši 99 g / km. Sesterský Opel Karl váží 939 kg a je nabízen výhradně s pětistupňovou manuální převodovkou. Přibližně tolik tedy bude vážit i nový Spark.
Vůz má být 3680 mm dlouhý a poskytne 2385 mm dlouhý rozvor. Kapacita zavazdelníku se sklopenými sedadly činí 1000 litrů a z dostupných informací plyne, že výbava Sparku bude celkem bohatá. V ní se objeví například tempomat, vyhřívaná přední sedadla, střešní okno, parkovací asistent, infotainment systém a nebo vyhřívaný volant.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.