Výkonnější verze Caymanu GT4 by byla odpovědí na vysokou poptávku.
Zákazníci patřičně obdivují odvahu Porsche, které navzdory moderním trendům vyrobilo Cayman GT4. S atmosférickým motorem, pohonem zadních kol a šestistupňovou manuální převodovkou.
Automobilka od nich slýchá nejen chválu, ale také připomínky. Nejvíce zaznamenává poptávku po silnější verzi GT4. Movitým zákazníkům je výkon 3,8 litrového plochého šestiválce málo a chtěli by víc než „jen“ 385 koní.
Vedení celou situaci komentuje tak, že GT4 je začátkem, jeden průkopník přeci nezůstane dlouho sám, pokud je úspěšný. Je tak velmi pravděpodobné, že se Porsche brzy bude moci chlubit silnější verzí, třeba s označením Cayman GT4 RS.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?