Lehce zmodernizovaná Mazda 6 si v Ženevě odbyla svou evropskou premiéru, dostala nový vzhled a lepší výbavu.
Mazda 6 je jedním z nejkrásnějších vozů ve svém segmentu, ale ani to nezabránilo, aby získala jemné designové přepracování. To se dotklo přední mřížky, předních a zadních světlometů, na střeše se objevila anténa ve stylu žraločí ploutve a vůz byl postaven na dvoubarevná litá kola o rozměru 19 palců.
Další důležité změny nastaly v kabině, kde je elektrická parkovací brzda a revidovaná středová konzola. S faceliftem došlo i ke snížení mezery mezi panely palubní desky a do kabiny bylo instalováno více zvukově izolačního materiálu. O lepší komfort posádky se starají vylepšená sedadla a nové je i čalounění dveří a stropu.
O tom, zda došlo k úpravám motorů, se automobilka nezmínila. Naopak co prozradila, na některých vybraných trzích se bude Mazda 6 nabízet s pohonem všech kol. V úvahu spadá i verze MPS, která by dostala vysoký výkon, agresivní body kit a skvělé jízdní zážitky. O jejím osudu však ještě není rozhodnuto.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?