Alfa Romeo 4C Spider se představial v evropské specifikaci tento týden na autosalonu v Ženevě.
Evropské provedení vypadá prakticky stejně jako jeho americký sourozenec, který se ukázal veřejnosti letos v lednu na autosalonu v Detroitu. Ve srovnání s uzavřenou verzí kupé, obdržel Spider mnohem atraktivnější přední xenonové světlomety. Nechybí ani střecha z uhlíkových vláken a na přání lze vůz vybavit titanovým výfukem Akrapovič.
V nabídce příplatkové výbavy je například sportovní filtr vzduchu, zatímco Giallo (žlutá) barva karoserie je naprostou novinkou v řadě 4C. Aby vše dobře vypadalo, auto dostalo i nový design kol z lehké slitiny.
Stejně jako kupé, pohání i Alfu Romeo 4C Spider benzínový 4-válec o objemu 1,75 litru. Ten disponuje výkonem 237 koní a točivým momentem 350 Nm, výkon je přenášen na zadní kola přes dvouspojkovou automatickou převodovku. Dle technických tabulek trvá vozidlu sprint z 0-96 km / h) za 4,5 sekundy a bude schopno dosáhnout maximálky 258 km / h.
Otevřená Alfa 4C přijde do prodeje letos v létě, ale zatím je známa jen cena pro britský trh, která činí 59.500 liber.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.