R8 e-tron má dvojici elektromotorů, s celkovým výkonem 340 kW, točivý moment je téměř trojnásobný.
Informace o nové druhé generaci Audi R8 jsou pomalu kompletní. Nabídku dvou spalovacích motorů, tedy atmosférického vidlicového desetiválce ve dvou výkonových variantách doplní čistě elektrická verze e-tron a nemyslete si, že by neměla co nabídnout.
I elektrická verze R8 prošla výraznými změnami. Oproti staré verzi se dojezd zvýšil z 215 km na 450 km. To hlavně díky zvýšené kapacitě baterií, které mají místo předchozích 49 kWh nově 92 kWh. To vše bez rozšíření počtu baterií. Ty jsou umístěny ve tvar písmena T v místě středového tunelu za předními sedadly.
Kompletní nabití má trvat méně než dvě hodiny, jedná se o lithium-iontové baterie nové generace, vyvinuté speciálně pro elektrické modely Audi. R8 bude pohánět dvojice elektromotorů. Ty posílili z 280 kW a 820 N.m. na 340 kW a 920 N.m.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?