Bentley ukáže v Ženevě facelift jednoho ze svých nejdůležitějších modelů.
To, že Continental je velmi důležitý model dokládá i fakt, že mezi exkluzivními sporťáky drží první místo v oblasti prodejů v Evropě. Minulý rok si jej na starém kontinentu pořídilo 1600 zákazníků. Což je o více než 300 více, než v případě druhého Ferrari 458 Italia.
Změny v oblasti designu jsou spíše jen decentní. Nový přední nárazník, jiné víko kufru, odlišný design kol nebo větší nabídka barev karoserie a vlastních kombinací. Důležité je to, co se událo pod kapotou
Základní přeplňovaný osmiválec automobilka téměř neinovovala. Svou pozornost věnovala dvanáctiválci. Tedy šestilitrovému W12, který nově umí vypínat polovinu válců. Děje se tak při částečném zatížení motoru, který má mimochodem 590 koní a 720 N.m. točivého momentu. Díky tomu má spotřebu „jen“ 14,1 litru na 100 km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.