Německý tuner Arden si připravil tuningový balíček pro aktuální provedení Range Roveru s osmiválcem o objemu 5.0 litrů.
Ve standardní konfiguraci se osmiválcový motor chlubí slušným výkonem 510 koní a točivým momentem 625 Nm. Tyto parametry však Ardenu přijdou jako nedostatečné a proto se technici nestyděli z pohonné jednotky vyždímat dalších 138 koní a 120 Nm. Navýšení výkonu se povedlo hlavně díky instalaci vlastního kompresoru a přemapované řídící jednotky. Nechybí ani speciálně vyvinutý výfukový systém a sportovní katalyzátor.
V důsledku těchto změn se Range Rover V8 Supercharged dočkal výsledných 650 koní a 745 Nm. Výkonnostní balíček také zahrnuje posunutý omezovač rychlosti z rychlosti 225 km / h na 260 km / h, sportovní extravagantní body kit a 22-palcová litá kola.
Firma Arden zatím odmítla prozradit údaje o zrychlení z klid na stovku, ale Range Rover ve standardní konfiguraci 5.0 V8 Supercharged potřebuje k této disciplíně 5,1 sekundy. Vytuněné provedení Arden by tak mělo zrychlit z 0 na 100 km/h pod pět sekund.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?