McLaren P1 GTR oficiálně odhalen, živá premiéra bude v Ženevě

ar5, 19. února 2015, 07:00 Google+

McLaren už nechtěl dále napínat své fanoušky a včera světu ukázal sériovou podobu okruhového hypersportu s názvem P1 GTR.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Jeho světová premiéra se odehraje začátkem příštího měsíce v Ženevě a P1 GTR shodil na váze 50 kg oproti jeho silniční verzi. Dosáhlo se toho velkými úspornými opatřeními, jako jsou polykarbonátová boční okna, střešní panel z uhlíkových vláken a uhlíkový kryt motoru. Duální výfukové potrubí je vyrobeno z titanové slitiny, což pomohlo shodit dalších 6,5 kg na váze.

Pod kapotou pracuje twin-turbo osmiválec s objemem 3,8 litru o výkonu 800 koní. Ten je navíc podpořen elektromotorem s výkonem 200 koní. Díky tomu McLaren P1 GTR poskytuje kombinovaný výkon 1000 koní. Okruhový P1 GTR je o 80 mm širší než standardní verze a také sedí o 50mm níž. Tento McLaren má nainstalovanou 19-palcovou sadu kol z lehkých slitin se závodními slicky pneumatik Pirelli. Nejmarkantnější změnou vzadu je masivní pevné křídlo, takže úroveň přítlaku byla posílena o 10 procent. Při rychlosti 241 km/h tak P1 GTR tlačí k zemi váha 660 kilo.

McLaren taktéž zveřejnil další podrobnosti o řidičském programu, který umožní majitelům vozidel účastnit se zasedaní na okruhu Silverstone a pak zamířit na závody na okruh Circuit de Catalunya ve Španělsku. Všichni majitelé P1 GTR se budou podílet na individuální profilaci řidiče v technologickém centru McLaren Technology Centre, kde budou přítomní poradci řidiče dostatečně školit na jízdu v P1 GTR. Kromě toho zde bude moct každý majitel vozidla využívat počítačový simulátor.

Vytisknout

Diskuze: McLaren P1 GTR oficiálně odhalen, živá premiéra bude v Ženevě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

TEST. Hyundai i20 1.4 CRDi - Velký krok kupředu - anotační foto

TEST. Hyundai i20 1.4 CRDi - Velký krok kupředu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud