Porsche pro nás chystá více novinek, než jsme si mysleli. Nejextrémnější 911 GT3 RS nemá být poslední.
Letos v Ženevě nám Porsche ukáže to doposud nejlepší z modelové řady 911. Tedy 911 GT3 RS. Dle slov šéfa vývoje má být mezi modelem GT3 a GT3 s přídomkem RS daleko větší rozdíl než byl doposud. Údajně se má lišit v daleko více ohledech než jen ve výkonu a váze.
Nové Porsche 911 GT3 RS dostane údajně naprosto nový motor, který se má postupně dostat do všech modelů 911 v různých výkonových variantách. Konkrétně u 911 GT3 RS to má být okolo 500 koní.
Zároveň máme čekat neskutečný přítlak a tudíž daleko větší „závodnické“ ambice. To by mohlo vozu propůjčit schopnosti zajet jedno kolo na Nürburgringu pod 7 minut a 20 sekund.
Těšit se však můžeme na nové čtyřválce pod kapotami Boxtera a Caymana. Ke konci životního cyklu 911 dorazí také limitovaná edice 911 GT2 RS. Porsche také údajně pracuje na speciálním modelu. Ten by se měl pustit do konkurenčního boje s Ferrari 488 GTB nebo McLarenem 675LT.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?