Porsche pro nás chystá více novinek, než jsme si mysleli. Nejextrémnější 911 GT3 RS nemá být poslední.
Letos v Ženevě nám Porsche ukáže to doposud nejlepší z modelové řady 911. Tedy 911 GT3 RS. Dle slov šéfa vývoje má být mezi modelem GT3 a GT3 s přídomkem RS daleko větší rozdíl než byl doposud. Údajně se má lišit v daleko více ohledech než jen ve výkonu a váze.
Nové Porsche 911 GT3 RS dostane údajně naprosto nový motor, který se má postupně dostat do všech modelů 911 v různých výkonových variantách. Konkrétně u 911 GT3 RS to má být okolo 500 koní.
Zároveň máme čekat neskutečný přítlak a tudíž daleko větší „závodnické“ ambice. To by mohlo vozu propůjčit schopnosti zajet jedno kolo na Nürburgringu pod 7 minut a 20 sekund.
Těšit se však můžeme na nové čtyřválce pod kapotami Boxtera a Caymana. Ke konci životního cyklu 911 dorazí také limitovaná edice 911 GT2 RS. Porsche také údajně pracuje na speciálním modelu. Ten by se měl pustit do konkurenčního boje s Ferrari 488 GTB nebo McLarenem 675LT.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.