Dacia testuje sportovní prototyp Sandera, je tedy k verzi RS ještě o něco blíže.
Zvěsti o tom, že se Dacie rozhodla udělat sportovní Sandero RS zněly spíše jako nepovedený aprílový žert. Nyní je k tomu Dacia blíže než se doposud zdálo. Fotografie totiž zachycují Sandero už na pohled dosti odlišné od těch, které potkáte na běžných silnicích či v autosalonech Dacia.
Stříbrné Sandero má totiž 17-ti palcová litá kola z Clia GT, a zdvojenou koncovku výfuku, která do světa hlásá, že pod kapotou nebude žádný „chcípáček“. Na pohled se nám také zdá, že je o něco nižší než „civilní“ verze.
Zatím nevíme co pod kapotou je za motor. Informace o tom, že by tam mohla být přeplňovaná 1,2 TCe s výkonem okolo 120 koní se nám moc nezdá. Přeci jen, Sandero by mělo nejen vypadat sportovně ale i trochu jezdit a zrychlení okolo 9 sekund není tak úplně sportovní výkon. Nicméně, stále není jisté zda nakonec Dacie vstoupí do segmentu, který není pro levné vozy příliš typický.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?