Francouzská automobilka Renault posílila nabídku modelu Capture o další verzi, respektive edici s novým silnějším motorem Energy dCi 110. Edice nese název Pure a zatím se bude prodávat jen na domácím trhu.
Výkon se u Capturu Pure pohybuje přesně na hranici 110 koní a zákaznící za něj zaplatí 21 600 EUR (v přepočtu 596 400 Kč. Nový motor dCi 110 se chlubí točivým momentem 260 Nm, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 11 sekundy a jak je na tom se spotřebou? Capture by podle výrobce neměl v kombinovaném cyklu konzumovat víc jak 3,7 litru na 100 km.
Mnohé z vás taktéž bude zajímat, co vlastně edice Pure navízí k dobru. Především je nutné zmínit, že model se vyrobí jen v počtu 1000 kusů a každý z nich dostane hodně výbavových prvků. Chybět nebude specifický polep střechy a krytů zpětných zrcátek, plaketky s označením edice, šedý lak karoserie Cassiopée Grey a černě lakovaná střecha.
V kabině si své místo našlo dvoubarevné kožené čalounění, exkluzivní koberečky a unikátní ozdobné prahové lišty. Ve výbavě nechybí v základu vyhřívaná přední sedadla, šestice airbagů a nebo multimediální systém R-Link se zpětnou kamerou.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?