Francouzská automobilka Renault posílila nabídku modelu Capture o další verzi, respektive edici s novým silnějším motorem Energy dCi 110. Edice nese název Pure a zatím se bude prodávat jen na domácím trhu.
Výkon se u Capturu Pure pohybuje přesně na hranici 110 koní a zákaznící za něj zaplatí 21 600 EUR (v přepočtu 596 400 Kč. Nový motor dCi 110 se chlubí točivým momentem 260 Nm, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 11 sekundy a jak je na tom se spotřebou? Capture by podle výrobce neměl v kombinovaném cyklu konzumovat víc jak 3,7 litru na 100 km.
Mnohé z vás taktéž bude zajímat, co vlastně edice Pure navízí k dobru. Především je nutné zmínit, že model se vyrobí jen v počtu 1000 kusů a každý z nich dostane hodně výbavových prvků. Chybět nebude specifický polep střechy a krytů zpětných zrcátek, plaketky s označením edice, šedý lak karoserie Cassiopée Grey a černě lakovaná střecha.
V kabině si své místo našlo dvoubarevné kožené čalounění, exkluzivní koberečky a unikátní ozdobné prahové lišty. Ve výbavě nechybí v základu vyhřívaná přední sedadla, šestice airbagů a nebo multimediální systém R-Link se zpětnou kamerou.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?