Francouzská automobilka Renault posílila nabídku modelu Capture o další verzi, respektive edici s novým silnějším motorem Energy dCi 110. Edice nese název Pure a zatím se bude prodávat jen na domácím trhu.
Výkon se u Capturu Pure pohybuje přesně na hranici 110 koní a zákaznící za něj zaplatí 21 600 EUR (v přepočtu 596 400 Kč. Nový motor dCi 110 se chlubí točivým momentem 260 Nm, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 11 sekundy a jak je na tom se spotřebou? Capture by podle výrobce neměl v kombinovaném cyklu konzumovat víc jak 3,7 litru na 100 km.
Mnohé z vás taktéž bude zajímat, co vlastně edice Pure navízí k dobru. Především je nutné zmínit, že model se vyrobí jen v počtu 1000 kusů a každý z nich dostane hodně výbavových prvků. Chybět nebude specifický polep střechy a krytů zpětných zrcátek, plaketky s označením edice, šedý lak karoserie Cassiopée Grey a černě lakovaná střecha.
V kabině si své místo našlo dvoubarevné kožené čalounění, exkluzivní koberečky a unikátní ozdobné prahové lišty. Ve výbavě nechybí v základu vyhřívaná přední sedadla, šestice airbagů a nebo multimediální systém R-Link se zpětnou kamerou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.