Francouzská automobilka Renault posílila nabídku modelu Capture o další verzi, respektive edici s novým silnějším motorem Energy dCi 110. Edice nese název Pure a zatím se bude prodávat jen na domácím trhu.
Výkon se u Capturu Pure pohybuje přesně na hranici 110 koní a zákaznící za něj zaplatí 21 600 EUR (v přepočtu 596 400 Kč. Nový motor dCi 110 se chlubí točivým momentem 260 Nm, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 11 sekundy a jak je na tom se spotřebou? Capture by podle výrobce neměl v kombinovaném cyklu konzumovat víc jak 3,7 litru na 100 km.
Mnohé z vás taktéž bude zajímat, co vlastně edice Pure navízí k dobru. Především je nutné zmínit, že model se vyrobí jen v počtu 1000 kusů a každý z nich dostane hodně výbavových prvků. Chybět nebude specifický polep střechy a krytů zpětných zrcátek, plaketky s označením edice, šedý lak karoserie Cassiopée Grey a černě lakovaná střecha.
V kabině si své místo našlo dvoubarevné kožené čalounění, exkluzivní koberečky a unikátní ozdobné prahové lišty. Ve výbavě nechybí v základu vyhřívaná přední sedadla, šestice airbagů a nebo multimediální systém R-Link se zpětnou kamerou.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.