Jistě si pamatujete na nedávnou zprávu, že na letošní autosalon v Ženevě přiveze Koenigsegg výkonnou Ageru RS. Jenže dneškem se ukázalo, že to není tak úplně vše.
Dalším přírůstkem se stane ještě výkonnější model s názvem Regera. Jméno vozu a styl písma naznačuje, že se bude jednat o něco elektrického. Název Regera navíc ve švédštině znamená něco ve smyslu vládnout svému království. Jisté navíc není ani to, zda Regera překoná dosavadní megaverzi One:1, je to ale spíš velmi pravděpodobné.
Důvodem je hlavně to, že podle dosavadních zpráv lze očekávat výkon nejméně 1 341 koní a 1371 Nm točivého momentu. K tomu se přidá i hmotnost pod hranicí 1 341 kg a máme tu nového krále silnic. S těmito parametry totiž bude auto schopné zrychlit z 0 na 400 km/h za přibližně 20 sekund, což je doslova nářez.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.