Nissan přidává druhý zážehový agregát do nabídky. Ten si odnáší hned tři nej.
Při uvedení kompaktního hatchbacku Pulsar, zvedl Nissan mnoho lidí ze židle. Velmi atraktivní vůz s poměrně příjemně naladěným podvozkem, precizním interiérem a zajímavou výbavou i cenou.
Jendou z jeho slabin byla nabídka motorů. Však výběr jen a pouze mezi dvěma motory, tedy benzínovou 1.2 DIG-T s výkonem 85 kW a nebo vznětovou 1.5 dCi o výkonu 81 kW nebylo zrovna nějak velkorysé. Obzvláště pak, když ani jeden z motorů nedisponoval kdo ví jak oslnivou dynamikou.
Nyní je k dispozici přeplňovaná 1.6 DIG-T, která má z nabízených motorů nejvyšší objem, výkon, maximální rychlost a nejrychleji sprintuje na stovku. No ještě aby ne. Však disponuje 140 kW výkonu a 240 N.m. točivého momentu. Není tak divu, že sprint na 100 km/h zvládá za úctyhodných 7,7 sekund. Jen připomeneme, že u motoru 1.2 DIG-T trvala tato disciplína o tři sekundy déle.
Nový motor 1.6 DIG-T je možné pořídit až u druhého stupně výbavy Acenta a to konkrétně za cenu 490 000,- Kč. A na závěr zmíníme ještě spotřebu, která by se měla v kombinovaném cyklu držet na hodnotě 5,7 litrů naturalu na 100 km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.