Také jste si již zvykli na označení ix35? Brzy by mohlo dojít k návratu ke starému jménu.
Když před šesti lety přišla nová generace crossoveru od Hyundai, rozhodlo se vedení, že jej odliší od toho amerického. Tedy alespoň jménem. V Americe zůstal pod názvem Tucson a v Evropě, aby se odlišil, nastoupil pod označením ix35.
Nyní se mluví o opětovném sjednocení názvů. Tedy návrat k Tucsonu. Mělo by tak dojít s příchodem nové, třetí generace. S jejím příchodem trochu Hyundai vyčkává. Respektive dal přednost modernizaci modelů i30 a i40.
Nová generace crossoveru, možná opět s názvem Tucson dorazí ještě letos. Přičemž výroba současné generace skončí v létě. Pak bude automobilka nucena vyjít se skladovými vozy, popřípadě nabídnout alternativní volbu mezi menšími a většími modely.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?