Také jste si již zvykli na označení ix35? Brzy by mohlo dojít k návratu ke starému jménu.
Když před šesti lety přišla nová generace crossoveru od Hyundai, rozhodlo se vedení, že jej odliší od toho amerického. Tedy alespoň jménem. V Americe zůstal pod názvem Tucson a v Evropě, aby se odlišil, nastoupil pod označením ix35.
Nyní se mluví o opětovném sjednocení názvů. Tedy návrat k Tucsonu. Mělo by tak dojít s příchodem nové, třetí generace. S jejím příchodem trochu Hyundai vyčkává. Respektive dal přednost modernizaci modelů i30 a i40.
Nová generace crossoveru, možná opět s názvem Tucson dorazí ještě letos. Přičemž výroba současné generace skončí v létě. Pak bude automobilka nucena vyjít se skladovými vozy, popřípadě nabídnout alternativní volbu mezi menšími a většími modely.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?