Také jste si již zvykli na označení ix35? Brzy by mohlo dojít k návratu ke starému jménu.
Když před šesti lety přišla nová generace crossoveru od Hyundai, rozhodlo se vedení, že jej odliší od toho amerického. Tedy alespoň jménem. V Americe zůstal pod názvem Tucson a v Evropě, aby se odlišil, nastoupil pod označením ix35.
Nyní se mluví o opětovném sjednocení názvů. Tedy návrat k Tucsonu. Mělo by tak dojít s příchodem nové, třetí generace. S jejím příchodem trochu Hyundai vyčkává. Respektive dal přednost modernizaci modelů i30 a i40.
Nová generace crossoveru, možná opět s názvem Tucson dorazí ještě letos. Přičemž výroba současné generace skončí v létě. Pak bude automobilka nucena vyjít se skladovými vozy, popřípadě nabídnout alternativní volbu mezi menšími a většími modely.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?