Lepší aerodynamika pro vaší 911 Turbo a Turbo S v atraktivním provedení.
Stuttgartské Porsche jednou za čas přijde s nějakou specialitou pro své modely. Někdy se jedná o balíčky, které mají zaručit více individualizace, někdy se jedná o vylepšení pohonné soustavy a jindy o funkční část vozu, jako je například aerodynamika.
Nový balíček, který pečlivě připravila pro nejsilnější dvě varianty modelu 911. Tedy verze Turbo a Turbo S. Vývoj probíhal v technickém vývojovém centru v Weissachu. Tamní konstruktéři měli k dispozici i aeronomický tunel. Není tedy pochyb, že celá úprava přinesla mnoho pozitiv.
Kromě funkční části byly jednotlivé díly využiti i v prospěch větší atraktivity. Každý z přidaných dílů byl nalakován kontrastní černou barvou, přičemž se jedná mimo jiné o tyto díly: Přední spitter, neboli lízátko, žebrování otvorů sání, prahové lišty, zadní spoiler a nebo mřížka chladiče u motoru, která je typicky vzadu.
A kolik takový balíček stojí? Kdo by čekal horentní sumu, tak je na omylu. K přihlédnutí k jiné příplatkové výbavě a samotné ceny vozu, je 140 tisíc docela rozumná suma.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?