Lepší aerodynamika pro vaší 911 Turbo a Turbo S v atraktivním provedení.
Stuttgartské Porsche jednou za čas přijde s nějakou specialitou pro své modely. Někdy se jedná o balíčky, které mají zaručit více individualizace, někdy se jedná o vylepšení pohonné soustavy a jindy o funkční část vozu, jako je například aerodynamika.
Nový balíček, který pečlivě připravila pro nejsilnější dvě varianty modelu 911. Tedy verze Turbo a Turbo S. Vývoj probíhal v technickém vývojovém centru v Weissachu. Tamní konstruktéři měli k dispozici i aeronomický tunel. Není tedy pochyb, že celá úprava přinesla mnoho pozitiv.
Kromě funkční části byly jednotlivé díly využiti i v prospěch větší atraktivity. Každý z přidaných dílů byl nalakován kontrastní černou barvou, přičemž se jedná mimo jiné o tyto díly: Přední spitter, neboli lízátko, žebrování otvorů sání, prahové lišty, zadní spoiler a nebo mřížka chladiče u motoru, která je typicky vzadu.
A kolik takový balíček stojí? Kdo by čekal horentní sumu, tak je na omylu. K přihlédnutí k jiné příplatkové výbavě a samotné ceny vozu, je 140 tisíc docela rozumná suma.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?