Současná generace malého SUV BMW X3 virtuálně obdržela sportovní balíček M, který mu nadělil nezávislý designér X-Tomi Design.
Počítačový nákres X3 M ukazuje nové přední a zadní nárazníky, větší vstupy vzduchu na přední straně, nové boční prahy a sadu nových sportovních kol. Jiná je i mřížka chladiče, zatímco zadní část dostala nové koncovky výfuku. Celkově nabízí X3 M atraktivní design, který by se jistě na trhu dočkal ocenění.
Podle nedávné zprávy se navíc BMW X3 M opravdu dostane na trh. Potvrdil to šéf Frank van Meel, který poznamenal, že obchodní plány počítají s malým ostrým SUV, kterým se stane právě X3 M. Příjít by mohlo možná příští rok a otázkou zůstává, co se dostane pod kapotu. Podle spekulací bude vůz poháněn 3,0-litrovým přeplňovaným motorem s výkonem 422 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.