Současná generace malého SUV BMW X3 virtuálně obdržela sportovní balíček M, který mu nadělil nezávislý designér X-Tomi Design.
Počítačový nákres X3 M ukazuje nové přední a zadní nárazníky, větší vstupy vzduchu na přední straně, nové boční prahy a sadu nových sportovních kol. Jiná je i mřížka chladiče, zatímco zadní část dostala nové koncovky výfuku. Celkově nabízí X3 M atraktivní design, který by se jistě na trhu dočkal ocenění.
Podle nedávné zprávy se navíc BMW X3 M opravdu dostane na trh. Potvrdil to šéf Frank van Meel, který poznamenal, že obchodní plány počítají s malým ostrým SUV, kterým se stane právě X3 M. Příjít by mohlo možná příští rok a otázkou zůstává, co se dostane pod kapotu. Podle spekulací bude vůz poháněn 3,0-litrovým přeplňovaným motorem s výkonem 422 koní.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.