Mercedes-Benz se rozhodl oživit drsné modely G63 a G65 AMG, takže nově do nabídky zařadil edici Crazy Color.
Ode dneška je možné mít Géčko hned v pěti nových odstínech karoserie a jak je asi někomu jasné, nejde o levnou srandu. Tak například za lak s názvem sluneční paprsek si u Mercedesu řeknou 15,348.62 Eur. Kdo chce rajčatové červenou, mimozemskou zelenou nebo sluneční paprsek, ten z účtu odčerpá již 18,913 Eur.
Verze G63 a G65 Crazy Color Edition dostanou bez ohledu na zvolený odstín laku černá zrcátka, střechu, přední a zadní nárazník a blatníky. V kabině najdeme kožená sedadla s prošíváním v barvě karoserie, zatímco za příplatek 898 Eur si zákazník může objednat audiosystém Harman Kardon. Za 4 tisíce Eur pak lze do interiéru objednat hliníkové dekory s logem AMG.
První kousky Mercedesů G63 AMG a G65 AMG Crazy Color Edition se začnou dostávat ke svým majitelům letos v březnu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.