Příští generace Volva XC60 byla digitálně ukázána na internetu, a to před jejím pravděpodobným uvedením na trh v roce 2016.
Hlavní prioritou Volva je v současnosti vývoj druhé generace modelu XC90, která přijde co nevidět. Dalším z plánů Volva je náhrada stávajícího sedanu S80 za větší a luxusnější provedení S90. Tento model bude také tvořit základ velkého kombi V90, jehož základem se stane koncept Concept Estate.
Zbrusu nové XC60 by mělo přijít v roce 2016 a vyjede na podvozkové architektuře (SPA). Tu používá jeho větší bratr XC90. Nové Volvo XC60 navíc má dle zákulisních informací vypadat sportovněji, než větší XC90. Ten je spíš zaměřen na luxus a Volvo v současné době dolaďuje i jeho čtyřmístnou verzi.
Před koncem tohoto desetiletí Volvo ukáže světu i menší crossover, který svou velikosté bude pod budoucím XC60. Jeho jmenovka bude znít XC40 a vyjede na nové podvozkové platformě Compact (CMA), která je vyvinuta ve spolupráci s mateřskou společností Geely.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.