Z Británie přišla zpráva ohledně příchodu produkční verze konceptu Audi TT offroad.
Média na britských ostrovech jasně mluví o příchodu reálného offroad TT, které by mělo dorazit už v roce 2017. Zástupci Audi totiž potvrdili, že se již chystá třetí člen rodiny TT s tím, že se mají připravit na něco podobné crossoverům. Je tedy více než pravděpodobné, že to bude právě model vycházející z konceptu TT offroad.
Původně se spekulovalo, že by přišel jako další člen rodiny Q, s označením Q4, čímž by zapadl do současné modelové nabídky. Nakonec bude zapadat jinam, a to do již dříve avizované rodiny TT, která se má v průběhu let rozrůst na několik modelů.
Ostatně ohledně označení Q4 se vedou stále debaty mezi koncernem Volkswagen a Fiat. Ti se přou především proto, že Alfa Romeo dodatkově označovala modely písmenem Q s číslicí 4, tedy Q4, pokdy byly vybaveny pohonem všech kol. Zda se oba dva koncerny nějak rozumně domluví, je ještě stále nejisté.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?