Z Británie přišla zpráva ohledně příchodu produkční verze konceptu Audi TT offroad.
Média na britských ostrovech jasně mluví o příchodu reálného offroad TT, které by mělo dorazit už v roce 2017. Zástupci Audi totiž potvrdili, že se již chystá třetí člen rodiny TT s tím, že se mají připravit na něco podobné crossoverům. Je tedy více než pravděpodobné, že to bude právě model vycházející z konceptu TT offroad.
Původně se spekulovalo, že by přišel jako další člen rodiny Q, s označením Q4, čímž by zapadl do současné modelové nabídky. Nakonec bude zapadat jinam, a to do již dříve avizované rodiny TT, která se má v průběhu let rozrůst na několik modelů.
Ostatně ohledně označení Q4 se vedou stále debaty mezi koncernem Volkswagen a Fiat. Ti se přou především proto, že Alfa Romeo dodatkově označovala modely písmenem Q s číslicí 4, tedy Q4, pokdy byly vybaveny pohonem všech kol. Zda se oba dva koncerny nějak rozumně domluví, je ještě stále nejisté.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?