Komu by snad nestačil základní výkon Corvette Stigray Convertible, může sáhnout po upravené verzi od O.CT Tuning.
Zbrusu nová Corvetta v otevřené verzi Convertible je nabízena s přeplňovaným vidlicovým osmiválcem s objemem 6,2 litru a výkonem 455 koní (339 kW) a maximum točivého momentu dosahuje hodnoty 624 N.m. Je to sice hodně, ale pro někoho stále ještě ne dost.
Proto přišel O.CT Tuning se speciálním balíčkem, který navýší výkon na úctyhodných 621 koní (463 kW) a maximum točivého momentu 810 N.m.! K tomu přidá i 22 palcové lité kola v několika designech.
Balíček úprav čítá mimo úpravu řídící jednotky motoru i nový lepší sadu kompresoru a mezichladiče, speciální výfukový systém včetně ovládání ventilů. Už nyní O.CT Tuning zaznamenává několik objednávek na tuto úpravu. My se vůbec nedivíme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.