Za několik týdnů se dočkáme světové premiéry třetí generace Škody Superb. Ještě než se tak stane, vám přinášíme další spekulativní render, který naznačuje, že možná právě takhle bude nový Superb vypadat.
S novým snímkem přišel server skoda-news.cz a obrázek doposud nejlépe ukazuje vzhled očekávané třetí generace Superba. Světová premiéra se odehraje na březnovém autosalonu v Ženevě a vůz se má inspirovat dříve představeným konceptem Vision C, takže pro designové stránce očekávejme opravdový převrat.
Nový Superb využije podvozkovou platformu MQB a dostane podobnou paletu motorů, které používá nový Volkswagen Passat. Z nabídky naopak zmizí současné provedení 3.6 V6 TFSI, tento motor bude nahrazen turbomotorem o objemu dva litry. O něco později se dočkáme i představení verze Combi a nedávno jsme vás informovali o tom, že se možná dočkáme i sportovněji naladěné verze.
Základní cena nového Superbu přesáhne lehce hranici půl milionu korun, kdo bude chtít naprostý vrchol, ze svého konta odčerpá okolo 900 tisíc Kč. Stále to však nebude tolik, co by jste dali za plně vybavený nový Volkswagen Passat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.