Za několik týdnů se dočkáme světové premiéry třetí generace Škody Superb. Ještě než se tak stane, vám přinášíme další spekulativní render, který naznačuje, že možná právě takhle bude nový Superb vypadat.
S novým snímkem přišel server skoda-news.cz a obrázek doposud nejlépe ukazuje vzhled očekávané třetí generace Superba. Světová premiéra se odehraje na březnovém autosalonu v Ženevě a vůz se má inspirovat dříve představeným konceptem Vision C, takže pro designové stránce očekávejme opravdový převrat.
Nový Superb využije podvozkovou platformu MQB a dostane podobnou paletu motorů, které používá nový Volkswagen Passat. Z nabídky naopak zmizí současné provedení 3.6 V6 TFSI, tento motor bude nahrazen turbomotorem o objemu dva litry. O něco později se dočkáme i představení verze Combi a nedávno jsme vás informovali o tom, že se možná dočkáme i sportovněji naladěné verze.
Základní cena nového Superbu přesáhne lehce hranici půl milionu korun, kdo bude chtít naprostý vrchol, ze svého konta odčerpá okolo 900 tisíc Kč. Stále to však nebude tolik, co by jste dali za plně vybavený nový Volkswagen Passat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?