Japonský designér a návrhář Ken Okuyama si vzal na mušku italskou Alfu Romeo Giulietta a přetvořil ji na dvě speciální edice.
Ty budou nabízeny výhradně pro Japonsko a oproti standardním provedením u nich došlo k především kosmetickým úpravám. Ty mají za úkol více podtrhnout jejich sportovní styl.První kousek dostal název Rossa a jak ten napovídá, vůz nese červený lak karoserie. K němu se přidávají bílé polepy boků, nová litá kola k.o. 001 z produkce Ken Okuyama Design. Finální provedení navíc ladí roadsterem kode7 Clubman, který taktéž přetvořil Ken Okuyama.
Druhá Giulietta s názvem Bianca kromě stejných kol dostala pro změnu bílou karoserii se šedými pruhy a červenými detaily. Tento model se inspiroval sportovním kupé kode9. Obě Alfy Romeo dostali pod kapotu přeplňovaný 1.4-litrový motor MultiAir s výkonem 170 koní, takže nejde o žádné lenochy. Cena každého z vozů je stanovena na 3.952.000 japonských jenů (v přepočtu necelých 800 tisíc Kč).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?