Mercedes Benz poodhalil vrcholnou verzi modelu GLE
Nejsilnější GLE ve variantě 63 AMG Coupe dorazí na Detroitský autosalon již zanedlouho. Už nyní Mercedes ukázal na co se můžeme těšit. První snímek GLE 63 AMG Coupe v typické stříbrné barvě, ukazuje budoucího dravce levých pruhů na dálnicích a to zejména v Německu.
GLE 63 AMG Coupe půjde tvrdě po krku mnichovskému BMW X6 M, které se ukázalo světu před vánoci. To s jakou výzbrojí do boje půjde ještě nevíme. Mercedes nechtěl prozradit informace o tom, co nás čeká pod kapotou.
Předpokládáme, že pod kapotou bude motor z modelu GT AMG, tedy dvojitě přeplňovaný osmiválec s uspořádáním válců do V s objemem 4,0 litru. Výkon by se mohl pohybovat v rozpětí 460 až 500 koní a maximum točivého momentu od 600 N.m. do 700 N.m.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.