Přibližně před třemi roky jsme mohli vidět ostrý koncept Volkswagenu Up! s dodatkem GT. Dnes to vypadá, že se jej opravdu dočkáme.
Nejvýkonnější provedení řady Up! dostalo zelenou pro výrobu a novináři z brazilského Car blogu uvádějí s odvoláním na své zdroje uvnitř tamního zastoupení, že se máma na co těšit. Podle nich se s výrobou ostrého Upu počítá již letos v květnu a má dostat název Up! Turbo. Vůz má totiž používat nový přeplňovaný tříválec o objemu 1.0litru TSI.
Nejsportovnější Up! má mít hmotnost 960 kg a výkon rovných 100 koní, takže by měl dosáhnout maximální rychlosti kolem 190 km/h. Dle brazilských novinářů má mít vůz pouze pětistupňový manuál, což se nám nechce ani moc věřit, ale uvidíme v květnu. Pokud zdroje nelžou, představení vozu se uskuteční na březnovém autosalonu v Ženevě, kde se dozvíme oficiální výslednou technickou specifikaci a údaje.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.